Tidsfördriv på hög nivå!

1. När gick du upp idag? 08:10
2.Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Patrik 1,5 (var ett tag sen jag var på bio)
4. Favorit-TV program? Grey's, The Hills, One tree hill, Desp
5. Vad åt du till frukost? Sällan jag äter frukost, fast blev frukost till lunch --> yoghurt och havregryn
6. Vad är ditt andranamn? Julia, Magdalena
7. Din favoritmat? Nåt med kyckling, eller lövbiff
8. Vilken mat gillar du inte? Haha, finns en del, rätt kräsen :P
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar väääldig sällan på cd skivor
10. Vilken bil kör du eller gillar du? Vill ha en stor bil, typ en Hummer
11. Vilken är din favoritmacka? Vet inte om jag har en favvo, får fundera på den
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Dryga människor
13. Vilka är dina favoritkläder? Ehm, mjukisbyxor, en hood och mina UGG's :D
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Calgary och hälsa på Eiva
15. Favoritklädmärke? Har ingen spec favvo, många
16. Vart vill du dra dig tillbaka? Seskarö kanske? haha, vet inte, lite tidig för det
17. Favorittid på dagen? Kväll/natt
18. Om du inte sysselsatte mig med det jag gör idag vad skulle du göra då? Ingen aning, kanske fortfarande jobba på ISS?
19. Vilken är din favoritsport att se på? Alpint!!
20. Vem tror du inte svarar på Utmaningen? Nån som inte läser min blogg? haha
21. Vem tror du antar utmaningen först? Ingen aning
22. Coca Cola eller Pepsi? Pepsi
23. Fotboll eller ishockey? Hm, båda är roligt
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla!
25. Pedikyr eller manikyr? manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Blivit moster, kanske helt klart med praktiken!
27. Vad ville du bli när du var liten? Säkert prinsessa
28. Bästa barndomsminnet? Sommarloven i stugan
29. Varit i Afrika? Nej, inte det
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Inte än, men finns ju ännu tid för det
31. Varit med om en bilolycka? Nej och hoppas det förblir så!
32. Favoritdag i veckan? Lördagar tror jag
33. Favoritblommor? Rosor kanske, solrosor?
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Korvgubben
35. Äger du en cykel? Yes, gammal som gatan
36. Vem fick du senaste mailet från? Ehm, facebook kanske
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Vill inte sätta mig i den situationen!
38. Läggdags? I vanliga fall aldrig före kl 00:00
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanar? Allas
40. Senaste personen du delade en middag med? Madde
41. Vad sysslar du med just nu? Slö tittar på tv
42. Favoritfärg? Rött, svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0