Paranormal Activity

Ego, jag?! Kanske lite ;) Men denna fina sak har jag faktiskt inte köpt själv utan fick den av HD och Mr HD efter dom vart i Stockholm :D Passar väldigt fint på mitt nattduksbord eftersom det stått tomt!

 

Umgicks med lillebror igår och vi skulle se film. Jag hade sett fram emot att se Paranormal Activity hur länge som helst. Peppad som fan och beredd på att bli livrädd!! Så vi såg den! Men FAN vilken besvikelse det var, blev inte rädd överhuvudtaget, plusen steg inte ens. Fatta trist! Man ska nog se den på bio eller hemma med värsta bioljudet, då tror jag man kan bli lite rädd..men nu, nää..

http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074
Där är trailern, verkade ju så bra!
Aja, har ni några tips på bra skräckfilmer, give it!!

***


Kommentarer
Postat av: sussa

NEEJ nu har du förstört spänningen för mej ;p va den inge bra...åååh, jag som vill se å trodde den va grym :(

2009-11-09 @ 07:29:55
URL: http://www.sussnanna.blogg.selogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0