Hoh.

Detta tentapluggande tär på en. Haha, jag är en vek jävel :P Suttit hela dagen på skolan och känns inte som jag kommer nånstans, eller ja, känns som att jag går bakåt faktiskt. Jag vet inte, ska väl försöka få lite mer gjort ikväll och sen är det ju morgondagen kvar, sen får vi väl se hur det går. Jag hoppas på att tentan bara tar upp det som jag möjligtvis kan lite av :D

Skulle behöva laga lite mat oxå, men fastnade här i soffan framför tvn, lite trött i huvudet. Ikväll ska jag komma i säng tidigt..hmm, jag säger alltid det med lyckas sällan!

Vill även gratta Patrick som fyller år idag :D Gammelgubben ;P Vi får fira när jag kommer till Luleå till helgen. För dit ska jag, Luleå alltså. Hade inte tänkt åka upp alls denna temin, men Katta är ju så dum å ska vara borta hela december så vill hinna träffa henne, å såklart alla andra kompisar där uppe :D  Inplanerad fest på lördag, å ja, kanske fredag oxå, beror på om jag å Anna pallar, eller ja, mest jag kanske ;) Annars film och mys :)

Nä, kanske ska göra nå vettigt nu.....

**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0