Kvällen innan.

Haha, hittills har jag skrivit tre inlägg på den här bloggen och alla har handlat min tenta som ska göras bort i morron! Kanske ganska tydligt att det inte händer så mycket annat i mitt liv just nu...är det tragiskt or what!!??
Har iaf haft en berg och dalbana idag mellan hopp och förtvivlan. Tror mycket väl att detta kan vara första tentan jag kuggar på. För mycket att lära sig på för kort tid, men jag hoppas ännu att frågorna kan vara till min fördel...Hoppet är väl det sista som lämnar människan, eller hur är det man säger?

Just nu vill jag vara åka upp till Luleå, ska bli så skönt att komma iväg några dagar, det är vi värda, eller hur Edit (0Madde) ;) Ja, jag å Madde hade lite å göra här en dag å pratade smeknamn, hon är omdöpt till HD Edit och jag heter tydligen numera AD Asta :D Vi vet inte ännu om namnen kommer slå stort i våran vänskapskrets, vi får väl se hur många som snappar upp det..hahahahah...

Nä, helt allvarligt, borde nu kolla det sista i böckerna som jag skulle kolla, slå igen dom å sen gå å lägga mig!
Önska mig lycka till nu..

**


Kommentarer
Postat av: HD Edit

Självklart kommer det att slå igenom stort, finns det bättre smeknamn?! Tur att vi sysslar med vettiga saker när vi ska plugga till tentor.. ;)
Kram!

2007-11-08 @ 20:35:43
Postat av: Ida

Men har du oxå skaffat blogg, vad kul :) Usch detta pluggandet alltså. Jag blir galen. Tänker bara på mammas julmat o julfika med julmust. Vill hem nu!! Haha. Hoppas allt är bra lillen ;) Pussokram

2007-11-20 @ 18:00:20
URL: http://idamariaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0