Lördagkväll.

Jaha, tänkte jag skulle testa detta bloggande som alla håller på med, kanske kan vara min grej? Eller kanske inte, tiden får utvisa :)

Sitter då här hemma själv denna lördagkväll, kanske låter väldigt tråkigt. Men nja, vara själv är ganska skönt ibland. Skulle behöva plugga, men råkade slå på "Sex and the city" nu och ja, skapa denna blogg..haha...Finns alltid nåt som är roligare! Men ska väl försöka läsa nåt innan jag slå på en film på datorn. Blir nog "Catch me if u can" eller "I am Sam".....eller vem vet, kanske båda :D

Hade halloween fest med programmet igår, riktigt trevligt. Jag med min dåliga fantasi la inte ner alltför många minuter på min outfit, men blev ändå nöjd :D 


                                                                                     


                                                                                   Jag var army girl :D
Ska väl komma upp lite bilder sen på pixen oxå, blev dock inte så många, men ett par :) Jag har som blivit dålig på det där med att knäppa kort på fester, jag ska bättra mig, LOVAR, kanske ;)

Aja, detta får bli mitt premiär inlägg, ska nog försöka läsa lite om täckningsbidrag, särintäkter osv i min väldigt roliga företagsekonomibok, intressant va?! ;)  Förstår att ni är sååå avis på mig just nu ;D

**

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare!
Erik här. verkar som om du kommit på det här med blogg i alla fall!
Vet inte riktigt hur jag hamnat på din sida men go läsning var det.
Du ska ha god lycka med läsningen i din företagsekonomibok i alla fall!
Ska hoppa i säg nu, ska upp tidigt i morron ska åka över till findland på en vm tävling, många mil att köra.
Blogga på du!
Hälsningar Erik
Vindeln....
[email protected]

2008-03-07 @ 00:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0