100% klart!

Julen är snart här och jag får åka hem på jullov, weeeiii :D Vi åker på fredag eftermiddag för Olle hade nåt i skolan som han var tvungen att gå på. HD åkte idag, hade kunnat åka med henne, men jag var inte riktigt redo för det. Måste tvätta min monsterhög och städa lite. Funderar ännu på om jag ska stanna i Luleå på fredag, tror inte det kommer bli så, men har inte bestämt mig ännu...

Har iaf blivit helt klart med min praktikplats nu, ska blir riktigt kul :D Hon ringde i torsdags förra veckan och sa att dom hade pratat igenom allt och ville gärna att jag skulle komma. Och låter inte direkt som att jag kommer gå sysslolös, vilket är bra! Dom ringde även från IKEA (bara en månad senare än hon sa att hon skulle ringa) och sa att dom nog kunde erbjuda praktikplats. IKEA var de stället jag helst ville vara på när jag började söka, men blev lite besviken på hur dom skötte allt. Så jag är mycket nöjd med vattenfall, där känns det som om dom kommer ha tid med mig och vill verkligen att ajg ska komma dit :D Ska och träffa dom igen nångång efter nyår för att lägga upp en grovplan för praktiken..Så tänkte att jag skulle ta en långhelg i Luleå då :)

Var en man som dog på skolan förra veckan oxå, helt läskigt. Han hade tydligen dött på en av toaletterna och legat där över natten. Vi gick förbi den toan när ambulanspersonalen var där, men visste inte då att det handlade om en död man, fick vi veta först senare. Obehagligt. De verkar som att det var en äldre man, vet dock inte vad som hänt riktigt. Kanske att han fick nån hjärtattack, ramlade och slog sig. Hur som helst, var inte trevligt :(

Aja, om jag kanske skulle fortsätta ordbajsa på min kompletteringsuppgift. Orkade inte gå på seminariet i går, fattade inte riktigt uppgiften och gör det inte nu heller om jag ska vara ärlig....men men, vi hoppas på det bästa!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0