Äntligen jullov!

Sitter och väntar på att min två avsnitt av Brothers and sisters ska ladda klar. Redan sett senaste avsnittet av The Hills och Dirty sexy money. Kanske inte så bra det här att jag nu lärt mig att ladda hem serier..Är det nån som har ett tips på en bra serie som man borde se, hör gärna av er! :D

Jullovet har börjat nu, träffade min grupp en sväng i morse och försökte lägga upp caset lite och hur vi ska jobba med det.. Nu blir det att läsa på själv under lovet och sen har vi en "msn-konferans" innan skolan börjar igen. Blir nog bra, förhoppningvis.

Mamma ringde idag och sa att dom inte skulle åka iväg på julbord och övernattning i Luleå från lördag till söndag som det först var tänkt. Känns roligt, dom kommer ju inte vara hemma så mycket eftersom de åker till Canada den 27 dec, så man hinner umgås med dom lite iaf. Tur att jag var hemma en sväng i början av december oxå..hihi..Jaa, jag kan vara ganska familjekär av mig, men jag är ju kräfta trots allt, har för mig att dom är det..Fick även syster att avstå från julbordet på fredag för att vi ska komma hem..hihi..Så jag stannar inte i Luleå, det hade ju vart lite taskigt. Speciellt nu när alla typ ska vara hemma.

Nåväl, ska surfa vidare....

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0