Lägenhet sökes!

Har vart långledig. Riktigt skönt. Befinner mig i Ötå för tillfället men drar mig tillbaka till Umeå i morron. Gjort några stopp påvägen upp hit. Vissa kan vi tala om, andra kanske inte. Har iaf vart i Luleå på praktikintervju :D Gick riktigt bra och tror det är fixat och klart nu!!!! Träffade två av tre kvinnor som jobbar med HR-frågor på Vattenfall i Luleå. Träffade även deras chef som tyckte det var mycket trevligt med en tjej från Ötå, kom ju så mycket härliga människor härifrån, Markus och Johan..haha..Hade visst stora skor att fylla.
Dom ville iaf ha mig där och jag sa att jag vill vara där oxå. Min "huvud handledare" skulle bara göra en sista check och okeya allt med chefen (som jag träffade) innan hon kunde ge slutligt besked till mig. Så får veta det till veckan. Men allt kändes då positivit, så vågar nästan andas ut helt ;)
Detta betyder då att jag kommer befinna mig i Luleå under längre tid än vanligt under kommande året. På gott och ont antar jag ;) Känns iaf riktigt kul att Ida oxå nog kommer göra sin praktik där, kan vi hänga ihop och kanske till och med dela boende. Så ja, är det någon av er läsare som vet nån som vill hyra ut en lägenhet från mitten av mars till slutet av augusti till skötsam tjej, hör av er! :D

Gjorde tenta i tisdags oxå innan jag reste uppåt..Gick väl inte sådär jättebra, var en mycket svårare tenta än jag väntat mig. Blir så irriterad när de säger att man ska titta på lite gamla tentor, vilket man gör och alla dom ser typ likadana ut. Ingen match tänker man då, blir dom ungefär såhär så borde jag väl komma ut levande. Men nej, ser aldrig ut så på våra tentor när man väl ska skriva dem..grr..Men ja, hoppet är väl det sista som lämnar människan, så jag ska hoppas till jag får domen på print!

Annars flyter väl allt på som vanligt. Jag ser fram emot jullovet. Kommer dock vara lite trist att mamma och pappa drar till Canada direkt efter jul, men förstår att de inte kan hålla sig borta från Eiva. :) Har börjat fundera lite smått på vad jag ska göra till nyår oxå (juldagen är ju inte så mycket att planera, där vet man vad man gör!) och som det ser ut nu kanske det bara blir att vara hemma i ötå?! Har inte värsta suget efter att göra nåt stort och vet inte ens om det händer nåt sånt...kanske drar till Luleå dagarna innan jag åker ner till umeå istället?! Vem vet, är ju ännu lite tid kvar tills dess ;)

Aja, kanske göra mig redo för sängen nu och kanske surfa runt på youtube innan man somnar!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0