Nedräkning

Ligger i soffan, har halvsovit lite..Drar mig för att kliva upp och laga mat. Jag tycker inte om att laga mat, kan väl vara okey att laga när man ska laga till någon annan oxå..Men ja, inte min favvosysselsättning.

Började ny kurs idag, verkar riktigt intressant, synd bara att den ligger nu när man bara vill hem (haha, jag som nyss kom hemifrån). Men man vill ju ha jul nu! Åker nog hem nästa fredag, beroende på när lillebror slutar i skolan. Men vi är ju 3 stycken som kan köra så vi borde väl orka ge oss iväg där på eftermiddagen nångång.

Blir lite irriterad på mig själv ibland. Blir frustrerad över att jag försöker kontrollera saker jag inte kan kontrollera..Men jag vet samtidigt att jag bara behöver några dagar för att lugna mitt sinne, sen brukar det vara som vanligt igen...Aja, bara tänka på annat!! Just nu är det bara min hjärna som spelar ett spratt med mig!

Nää, om man kanske skulle göra nåt vettigt, typ laga den där jävla maten!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0