Pissväder

Mindre än en vecka kvar till jul nu och riktigt pissväder. I skrivandets stund så öser regnet ner, och blåser. Såå trist, blir halt och jävligt och man är blöt om fötterna konstant när man är ute. Visst, finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder, men jag har fan inga bra vattentäta skor som jag kan ha till skolan. Kanske skulle man investera i ett par snygga stövlar, för det verkar ju vara det som är mest användbart på vintern här..suck..
Hade ju kanske kunnat vara lite glad eftersom jag åker till ötå på fredag (och det är jag ju oxå) men där regnade det oxå idag..hoppas det INTE gör det när jag kommer hem. Och att det är bra väder när vi ska köra upp på fredag, är så jobbigt att köra i mörker med dåligt väder..

Sista föreläsningen innan jul idag, woho. Kändes den givande, nej. Upprepade bara samma sak om och om igen..riktigt trist. Ska träffa min grupp i morron på förmiddagen och lägga upp riktlinjer som hur vi ska handskas med det svåra samtalet (seminarium) som vi har direkt när vi kommer tillbaka från julledigheten. Så alltså ingen tenta att förbereda sig för, men detta. Fast känns ju betydligt roligare måste jag säga!

Ligger redan i sängen som är rätt ovanligt för att vara mig vid den här tiden. Tänkte att jag skulle försöka somna före kl 02 idag eftersom jag ska träffa Julia kvart över åtta och gå till skolan och kopiera sista boken innan gruppen ska samlas. Hoh, det kommer bli tungt, har inte klivit upp så tidigt på jag vet inte hur länge..jobbigt liv jag lever ;)

Nää, surfa lite till sen försöka somna..

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0