Har detta hänt förut?!

Tänkte att jag skulle dela med mig med några rader här innan det är dags för sängen för mig. Tvivlar på att jag kommer kunna sova eftersom jag sov ett tag på eftermiddagen, men man måste ju försöka. Stiga upp kl 6 varje morron suger verkligen. Jag är inte och har aldrig varit en morron människa..kommer säkert aldrig bli en heller..men men :D

Åker upp till Ötå i morron, markanden är i byn. Och det betyder ju fest och födelsedag. Tänk att man ska bli äldre, måste säga att jag har lite åldersnoja, vid 24, shit, det kommer inte vara bra när jag fyller 30 ;) eller så kanske jag kommit över allt sånt då....Om det var upp till mig skulle jag kunna stanna vid 25 några år ;) Tyvärr får man ju inte som man vill i den frågan..

Hade lite problem med hur jag skulle ta mig upp eftersom delar av busstrafiken är i strejk, då tex de bolaget som kör Norrlandskustbussarna. Precis den jag skulle åka med...Eller att i panik skickat mess till alla i min telefonbok som kanske skulle kunna ha plats i bilen kom K med erbjudandet att jag kunde låna hennes bil. Hon och J ska till Götet i helgen och behöver inte den. Hon är ju en räddande ängel ;)
Lite trist bara att hon inte kommer hem hon oxå....men men, jag har ju syster som jag ska gå ut med...och det brukar ju bli riktigt bra..haha :D

Jag har kommit fram till att jag har rätt tydliga mönster i saker och ting som jag gör här i livet. Och att dessa mönster är väldigt svåra att bryta..Känns som att mitt liv ibland upprepar sig. Beror då detta på mig eller är det bara så mitt liv ska se ut just nu? Är det slumpen? Trivs med väldigt mycket i mitt liv, men finns en del saker som gör mig såå frustrerad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Och det är oftast då jag gör dessa lite ogenomtänkta sakerna..men men..Ibland blir det bra, ibland inte..
Nåt som jag däremot kanske borde bli bättre på är att fokusera på alla de sakerna som verkligen är bra och inte bara den där lilla grejen som inte går min väg. Jag ska försöka!!

Nää, tror jag ska lägga mig i sängen nu och kanske läsa lite..

Ha en trevlig helg, och ni som är i Ötå i helgen, ses ute ;)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0