Ännu en listan ;)

Tio första
Första bästa kompis
: Det är nog Anna, vi har hängt ihop länge ;)
Första bil: Ingen bil ännu, inte pengar till det!
Första kärlek: Hm, Johan tror jag
Första husdjur: Kaninen Skrollan
Första semester: Sardinien
Första jobb: Riktiga jobbet är nog Lövbiten i Ötå
Första köpta skiva: Väääldigt längesen, så kommer inte ihåg vad det var
Första riktiga kärlek: Mattias
Första piercing: Har inte blivit nån första av det ännu
Första konsert: Ehm, ingen aning?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
  Razz
Sista bilfärd: Med Madde från stan efter biobesök :)
Sista filmen du såg: Patrik 1,5, mycket rolig :D
Sista ringda telefonsamtal: Till mamma
Sista bubbelbadet: I Banff kanske?
Sista spelade cd: En blandad bränd cd
Sista kyss: Ehm, några veckor sen
Sista gången du grät: Haha, idag till Oprah
Sista måltiden: Våfflor :D

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:  Nej, det har jag inte

Blivit arresterad: Inte det
Blivit kär vid första ögonkastet: Kär? Nja..Förälskelse, ja... ;)
Fått ditt hjärta krossat: Yes
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Har nog sagt det utan att tänka efter
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till nån: Det har jag nog

Sex saker du gjort idag:
1. Pluggat

2. Kollat tv
3. Pratat i tele
4. Duschat
5. Pratat för mig själv..haha
6. Möblerat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Familjen
2. Vänner
3. Kärlek
4. Stugan i Seskarö
5. Humor

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Anna
2. Katta
3.  Frida
4.  Jojo

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Svårt val, båda har sina fördelar!
Choklad eller chips? Hm, chips vinner nog där

Två saker att göra innan du dör:
1.
Åka skidor i Alperna
2. Köpa hus

En sak du ångrar:
1.
Att man tänkte för mycket på vad andra skulle tro

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1.
Alla som vill, men måste skriva i mina kommentarer att dom gjort det, så jag kan läsa :D
2.
3.
4.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag stjäl den listan på en gång. Min blogg behöver ett inlägg så den inte självdör :)

2008-10-10 @ 16:34:50
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: sussa

Jag länkar till din blogg...Hoppas de är ok =)

2008-10-11 @ 10:19:29
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0