Hitta en lista på Annas sida :D

Lista.

DAGENS:

Klädsel: Legging och lång svart hood

Frisyr: Vanligt, utsläppt. Lite för kort för att ha uppsatt

Låt: John Mayer - Free Fallin'

Tv: 2 1/2 män

Vill ha: En biosalong :)

Tråkigaste: Måste städa

Roligaste: Åker hem nästa helg :)


SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Mer än mig? hihi

Såg dig gråta: Längesen nån såg mig gråta tror jag

Fick dig att gråta: Säkert till nån film, haa

Fick dig att börja skratta: Madde och Bree

Du gick på bio med: Madde och Bree, Såg Patrik 1,5 :D

Skickade ett e-mail till dig: HR avdelningen på IKEA

Skickade ett SMS till dig: Anna HJ

Skickade ett lunarinlägg till dig: Har ingen profil där längre..


EXTRA:

Vad är du mest rädd för: Att min familj ska råka illa ut

Vart vill du gifta dig: Ingen aning, vi får se när den dagen kommer

Vem hatar du verkligen: Hatar nog ingen, men ogillar någa

Varit kär: Är kär nu ;)

Kör du bil: Yes, när jag får tillfälle

Har du ett jobb: Är tjänstledig, studerar

Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på vad för folk ;)

Är du ett hälsofreak: Skulle jag inte vilja påstå

Är du ensam nu: Yes, det är jag

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Har ingen som återkommer


FAVORIT:

Rum i huset: Måste nog vara sovrummet

Typ av musik: Blandat

Parfym: CoolWater

Månad: Juli

Mat: Kyckling

Dricka: Pepsi Max

Godis: Geisha och röda mattor, annars mer svag för chips

Tidning: Mest studentlitteratur

Film: Finns många favoriter

Djur: Hund


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej, det har jag inte

Köpt någonting: Godis till bion

Sjungit: Yes, när jag åkte bil

Sagt att du sälskar någon : Hm, nej, tror inte det

Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Inte det senaste dygnet

Träffat någon ny: Nej

Saknat någon: Ja, lite

Kramat någon: Nej, inte idag

Kissed someone: Inte det heller :(

Ätit: Yes, såklart...äta bör man...

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0