Långhelgen är över

Ligger redan i sängen och myser, duktigt va, händer inte ofta! Fast jag är ännu hemma i Ötå vilket kan förklara saken. Mamma och pappa sover nog redan, så tråkigt att vara uppe själv då. Åker tillbaka till Umeå i morron 06:40!! Kan ju vara en annan förklaring till varför jag redan är i sängen!

Helgen har vart riktigt bra. Kalas, mys, skogspromenader och sånt! Hann träffa Jojo en kort kort sväng, Anna såg jag bara en snabbis på Kaarles och Katta var jag och hälsade på i 2 h kanske. Förstår inte vart helgen försvann, trodde jag skulle hinna mycket mer! Har inte ens badat bastu, hoh. Känner mig lite smutsig faktiskt...haha...
Hann iaf vara till tandläkaren idag, orsaken till varför jag inte åkte hem igår med Olle. Gick riktigt bra, inga hål, mycket fina tänder :D Välkommen tillbaka om 2 år! Det klingar fint i mina öron det. Sen har jag, mamma och Sara vart till Happis en sväng idag, till Haglöfs outletbutik där. Hittade mig ett par skalbyxor, äntligen. Nu behöver jag bara en jacka oxå så jag har när jag ska åka skidor!

Skrev i ett tidigare inlägg om nackdelen med att bo i lägenhet var att man inte hörde regnet mot taket. Det gör ja definitivt nu, mot taket och fönstret. Är riktigt regn och ruskväder ute, blåser som bara den. Hoppas det blir lite bättre tills i morron när jag ska ut på vägen, är ju iofs med bussen så blir ju inte jobbigt för mig på det sättet..Men känns ju lite säkrare med bättre väder.

Nää, nu ska jag snart försöka sova. Lång dag i morron. Måste börja skriva ett paper till skolan direkt när jag kommer hem, ÅNGEST!! Aja, skjuter man upp på saker så gör man..

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0