Nackdel med lägenhet

Mörkt ute, blåser lite och regnar. Riktigt höstväder. Rätt mysigt att ligga här inne i mörkret under täcket :) Enda som saknas är väl nån som ligger och myser med mig ;) Inte hittat nån som förtjänar det ännu..hihi ;P
Som sagt, riktigt mysigt med regnet och rusket, så länge man får vara inomhus, för jag har inte tillräckligt bra kläder för att vara utomhus..haha.. Något jag kan sakna hemifrån i dess stunder är att man kan ligga i sängen och höra regnet mot plåttaket, kan man ju inte riktigt om man bor i lägenhet. Trist!

Just kollat klart So u tink u can Dance, min favvo vann, Joshua...finns det en mer charmig kille, och alla vet ju att charm kan göra allt :) Vilken sweetheart!

Hade massa fundringar som jag ville få ner på print, men kan som inte riktigt formuler mig, så det får stanna inne i huvudet ett tag till. Hoppas bara inte på mer kaos än det redan är..hah...

Nu sängen!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0