Mama I'm coming home!

Woho och yeah :) I morron åker jag hem till byn, ska blir riktigt skönt. Har inte vart hemma sen vi började skolan, är ju iofs inte sååå längesen. Förra året var jag inte alls hem under höstteminen. Men detta år är ju Olle (lillebror) oxå här och han har bil :D Anna och Katta kommer oxå hem, trevligt..sen ska jag försöka hinna träffa Jojo oxå. Resten av tiden ska spenderas med familjen och kanske lite skolarbete..suck...Stannar förmodligen till tisdag morron hemma för jag har tandläkartid på måndag, inte lika kul, men Roland brukar ta väl hand om mig, därför jag går dit..Jag gillar INTE tandläkaren!!

Annars hänt i veckan? Var och åt tårta hos lillebror i måndags, han blev ett år äldre. Hela min släkt fyller år i oktober..hoh...Farfar, Elina (kusin), Lena (faster) och storesyster Mia fyllde år förra veckan..Olle i måndags och pappa på söndag...Mer tårta :D hihi

Aja, kolla lite mer tv nu, är Grey's. Yes jag erkänner, jag är en tv-tönt :D hahahhaah

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0