En måndag som vilken annan.

Måndag igen. Känns som den här första månaden i skolan går väldigt snabbt...Tenta redan nästa vecka, hoh! Haft sista föreläsningen idag och på fredag är det seminarium. Känns inte som att de kommer ge så mycket om jag ska vara helt ärlig. Eller jo, kommer säkert vara intressanta diskussioner och så men kanske inte någon större nytta till tentan, som man är mest fokuserad på nu.

Får min lön i morron oxå, YEAH! Men det mesta ska in på sparkontot för tuffa tider där mitt i den mörkaste vintern..haha..Men först ska jag betala av min räkning på affärn (för er som inte vet, affärn=vårat familjeföretag hemma) och kanske köpa en hört/vår jacka..har kommit fram till att jag inte har nån riktigt som jag gillar..har bara en finare, vill ha en, hmm, "tuffare" oxå..haha :D

Nä, nu ska jag gå och laga mig någon mat, börjat kurra lite i magen. Och på tal om mat så åt jag min första HUM sallad idag sen jag kom tillbaka till umeå..fortfarande lika god ;D
Ikväll blir det nog att se film med lillebror, mycket trevligt, lite syskontid :)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0