Facebook

Facebook, älskat och hatat. En bra sida för många saker, dela med sig av sina bilder, videoklipp och hålla kontakt med vänner i när och fjärran. Men facebook är även bra för att snoka. Ja, jag erkänner! Jag har vid enstaka tillfällen använt denna sida till att få reda på saker som jag annars inte skulle få reda på. Idag är ett sådant tillfälle...Visst, när man inte får hela historien så pusslar man ihop sin egen. Det jag TROR jag fick reda på idag var att en person som jag hade i mitt liv i flera år men som jag (gemensamt med denna person) sagt upp "vänskapen" med för flera olika orsaker har gått och förlovat sig. Kan detta stämma?! Isf får jag väl bara säga grattis och lycka till! Hoppas det går bra denna gång. Och kom ihåg, inga lögner!

Annars då? Hade en halvdålig dag igår, iaf till att börja med. Vill tackar Frida för att du är den du är ;) Tycker inte alltid om när du säger sanningen, bara för att jag vet att du har rätt. Men i längden så är de det bästa :D Tog mig iväg (med HD) till våran fadder fadderfest som vi ordnade för dom nya nollorna..Riktigt kul måste jag säga, blev ju till och med festsugen. Men det får vänta till nästa helg! Jag var verkligen på bättre humör när vi åkte därifrån, tack alla :D Följde med hem till HD och kollade rysare. Bra för mig som sover ensam...haha..vi kollade lite komedi på tv  efteråt för att ta bort den där äckliga känslan om man får efter en rysare....så inga mardrömma här inte :D

Nej, nu dags att skriva ut artikeln som jag ska läsa denna vecka. Tenta snart!

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0