Höst, frost, vinter, snö

Ah, suttit vid datorn heeela dagen och läst..ändå inte läst klart..hoh, varför ska man vara en slow reader? Helt ont i ögonen iaf. Jag och Mari har bestämt att vi ska vara klara med uppgiften på torsdag istället för fredag för hon hade lite saker hon var tvungen att göra. Inga problem för mig att vara ledig fredag då ;)

Glömde ju skriva tidigare. Nu börjar man på allvar märka att det blir kallare. Var frost i morse när jag vaknade, på ställena där solen inte varit med sina stålar. Rätt mysigt..haha...fast fråga mig igen mitt i vintern om jag tycker det är speciellt mysigt längre, tvivlar på det. Men måste iaf säga att det alltid är lite småkul när första snön faller. Sådär när man vaknar upp och kollar ut genom fönstret och det är vitt fast det inte var det innan man gick och la sig. Alltid lika överraskande :) Men som sagt, det är bara kul i början..sen blir man rätt snabbt less...
Ska försöka åka lite mer slalom i vinter oxå..Haha, kanske åka lite här nere oxå, iaf om jag ska lyssna på pappa. Han lär ju packa in mina skidgrejer i bilen..tror verkligen han tycker det är kul att jag börjat åka igen...tror jag ska åka hem nångång under våran och tvinga med honom till Dundret, som i gamla tider, jag och pappa i backen :)

Nu äntligen ska jag laga mat...hihi

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0