Ordbajsa, bra el dåligt?!

Yeah, då var tentan bortgjord. Kan som inte riktigt säga hur det gick. Känns som att jag ordbajsa så mycket så jag inte längre  vet om jag svarade på frågan, fick som inte ner nåt konkret som jag ville. Men hoppas att det finns poäng nog att klara den! Skulle ju vara skönt att inte behöva göra om den, men det är ju samtidigt inte hela världen!!

Inte gjort mycket idag, men nu önskad jag att jag hade sovit lite på dan...Känner mig lite trött och småirriterad. Men Ida gör mig nog på bättre humör när hon kommer hit på ett litet tag :D

Har lite planer på att åka hem till Ötå, skulle kunna åka nästa helg tror jag...eller så föreslog jag till lillebror att vi skulle åka hem och överraska pappa när han fyller år den 19e oktober. Tåls att tänka på, kan vara skönt att komma hem en sväng. Inte för att jag är less på att vara här, men ändå ;)

Har fortfarande praktik-panik. Sverige, Canada? Vart vill jag vara, i vilket land vill jag vara, vad vill jag göra?! Gaah! Vi har praktikupptakt på fredag, hoppas allt blir lite klarare då och att jag kan komma igång med att kolla mig runt lite. Någon som har ett förslag på ett företag med bra personalavdelning får gärna höra av sig ;)

Nä, tror jag ska börja slipa mitt köksbord lite innan Ida anländer.

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0