Skiljsmässa!

Ja, du läste rätt. Jag har skiljt mig från Anna, kände att det var på tiden. Vi har inte bott tillsammans på 4(?) år så kände att det var dags att se sanningen i vitögat och göra det enda rätta. Jag har skaffat mig ett EGET ICA-kort ;) haha 
Anna (min äldsta kompis, då inte i ålder ;) ) och jag bodde tillsammans under första året i Luleå. De var tider det ;) Och som vilka sambosar som helst så skaffade vi oss varsitt ICA-kort med ett gemensamt bonuskonto. Men nu, nu har jag äntligen fått tummen ur *pip* och skaffat mig ett eget konto. *vuxenpoäng*

Annars händer det inte så mycket just nu. Jag har försökt börja träna lite mer igen..var rätt duktig där innan sommaren, sen braka allt ihop när jag kom till Luleå..hah..Men nu är jag på gång igen tror jag..Vill inte säga beach 2009, men man kan ju alltid hoppas att min motivation inte sviker och att man tar sig dit med gott samvete ;)

Nä, måste gå och laga mig någon mat nu, sjukt hungrig!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0