Söndagsfunderingar

Söndag, härliga söndag?! Vanligtvis brukar jag vara rätt röstlös och uttråkad på söndagar, men känner rätt mycket ro i kroppen idag. Helgen har gått i lugnets tecken. Fredag började med att sova när jag kom hem från skolan, helt slut. For förbi HD och åt tacos på kvällen, sen hem och la mig i soffan igen. Somnade före kl 12 vilket inte direkt är vanligt..haha..Lördagen tog jag mig ner till stan, köpte lite saker som jag skjutit upp på. Efter stan kom jag bara hem och vände. Gick hem till lillebror och hämtade bilen, ner på Maxi och storhandlade. Råkade få med mig lite saker från HM och Lindex oxå...oops...Men nu tror jag inte att det är nåt jag behöver köpa på ett tag..ska se om jag kan hålla mig ;)
Somnade rätt tidigt igår oxå. Dock blev jag väckt av en granne som hade inflyttningsfest och lite fyllesamtal. Ibland förstår jag mig inte på folk..men men, ska inte hänga mig upp på det!

Idag då? Tat det mest lugnt. Jobbat lite på köksbordet, har bara ett litet problem, hur vet man att man slipat tillräckligt och kan börja måla? Ska diskutera det med pappa sen..haha...ibland undrar jag vad jag gett mig in på, men finns inte så mycket återvändo..haha :D

Funderat mycket över det här med paktiken. Vart ska man vara? Vi hade praktikupptakt i fredags, vet inte om jag blev nå klokare av det. Men ska börja kolla upp lite företag runtom i sverige nu, och även fundera lite extra på Calgary. Hade en liten tanke idag oxå på att man kanske skulle skriva C-uppsatsen där?! Är ju oxå ett alternativ. Fundera, fundera och åter fundera. Syster vill ju iaf att jag kommer över, om inte annat för barnvaktsjobbet ;) haha...nää, skoja bara..Tänka sig att jag ska bli moster, helt flummigt :D

Nä, nu laga mat, börjar bli hungrig!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0