Strypa min granne?!

I morse vaknade jag av att min granne börjad med nåt som lät som en helrenoverig av lägenheten. Hammaren var iaf framme, det hörde jag tydligt. Jag har i vanliga fall inte värsta bästa morgonhumöret och när jag nu inte sovit så bra under natten på grund av min hosta blev väckt av detta gjorde det mig inte gladare direkt. Jag vet att han har all rätt att börja leva om vid 8 på morronen, men det gör inte att jag hade mindre lust att strypa honom just då. Nu är det iaf tyst som i graven, får  väl kanske vara glad för det?! haha

Som sagt, lite förkyld har jag blivit, eller ja, mest hosta. Var på apoteket igår och köpte lite hostmedicin så hoppas på att det sk bli bättre. Bara jag kommer ihåg att ta den, haha! Känns lite fusk att ta medicin, spec när jag inte hostat så länge, känns som att det går över av sig själv. Tar inte ipren när jag har huvudvärk heller..haha, jo, om jag har riktigt ont, men inte när det bara är lite lätt irriterande.

Jag och Anna bestämde igår att hon skulle komma ner hit och hälsa på mig i början av november :D Ska bli riktigt kul! Hoppas bara nu att inget krockar med hennes skolan och min skolan..Men det ska nog bli bra ;) Tänkte att jag skulle lägga upp en lite nyare bild på oss än hon gjort på sin blogg ;)





Är fan hungrg igen, åt ju nyss. Är bara för att man sitter hemma och pluggar....Närheten till maten :D hahahaha
Ska hålla mig ett tag till, ska äta lax till middag...mums så gott!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0