Bla bla bla

Ledig idag, vilket alltså innebär långledigt. Är det inte underbart?! :D Verkar som om det ska vara bra väder i helgen oxå. Kanske man kan sitta ute i solen lite grann, inte för att jag får nån färg ändå..haha, men är iaf skönt :)

Åker upp till Ötå idag. Tänkte först stanna i Luleå, men det kändes inte som om det hände så mycket här. Och mamma är ensam hemma så jag kan ju umgås lite med henne! Sen ska vi nog bada bastu och savi hos Henka på lördag, kanske dricka en cider eller två och umgås lite. Och det är ju alltid trevligt!

Fortfarande väldigt mycket att tänka på. Egentligen helt onödiga saker. Men dom som känner mig vet ju hur jag är...hoh, man blir som less på sig själv ibland. haha. Åka eller inte åka? Just nu tror jag att jag skjuter på det..men vi får se..som sagt, onödiga saker egentligen, men ja..

Även pratat med VF om sommarjobb, dom skulle se över om de hade behov för det. Skulle ju vara nice, jag trivs där och visst ser det ju bra ut på CVn ;)

Nää, blir inte klokare av det här. Ska underhålla mig med tv eller nåt ett tag innan Anna kommer hem!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0