Herregud!

Herregud vad dålig jag har varit på att uppdatera! Förlåt, vet ju att det iaf är några som följer bloggen ;)

Sommaren gick snabbt, för snabbt, som vanligt! Är tillbaka nere i Umeå, skolan börjar i morgon. Kan inte säga att jag är superpeppad, men det blir säkert bra, har ju inte alls mycket kvar. Vilket iofs är lite skrämmande, nu har man ingen "säker" framtid. I 3½ år har man vetat exakt vad man ska göra,  vart man ska bo och så vidare. Nu är framtiden väldigt oviss. Spännande, men som jag sa, oxå lite skrämmande. Kan jag verkligen göra det här jobbet?

Aja, har iaf flyttat in i min nya lägenhet, gillar den! Kommer nog trivs riktigt bra hära. Det mesta är på plats, bara lite småplocka och sånt kvar + soffan som anländer på tordag tror jag. Är riktigt nöjd med den! Stor, svart och många kuddar att mysa sig in i, blir nog hur bra som helst. Mamma och pappa var och flyttade ner mig i tisdags, vi lyckades göra det utan några större gräl ;) Pappa kan dock inte förstå hur en person som bor själv kan ha så mycket saker (speciellt eftersom mitt brann oxå, haha). Han påpekade även att allt inte kommer rymmas i ett släp nästa gång vi flyttar. Hm, får väl rensa lite porslin och sånt då. Känns ju inte som att det är så mycket nu när allt är på plats ändå! Hur som helst, jag har iaf världens bästa mamma och pappa som hjälper mig, deras plikt som föräldrar enligt mamma. Hade iaf inte kunnat göra det utan dem <3

Nåväl, kanske ska se mig en film nu, skräck? Eller kanske nån halvdålig komedi som går på tv..

***

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt eiva, fast lika söt moster :)

2009-08-31 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0