Irritation

Ligger här i soffan och är lite småsur. Mest på Bredband2, har försökt ringa dom hur länge som helst för att höra lite om mitt abonnemang sagts upp automatiskt i och med branden. Ringt dom en gång innan, och då verkade allt okey. Men då fick jag ringa dom 03.00 på natten för att komma fram. Det är alltså här min irritation kommer in. Man hamnar i kö när man ringer till dom, och visst, det är ju lugnt, gör man ju när man ringer till de flesta kundtjänster. Men här får man inte veta om man gå framåt i kön och vet inte hur länge man får sitta. Än så länge har jag inte orkat sitta tillräckligt länge för att komma fram, går ju massa pengar oxå!! Varför jag försöker få tag på dem nu är för att kolla att det verkligen är uppsagt och om dom skickat ut nån faktura, har nämligen inte fått nån. Där kommer min andra irritation in, Posten på Ålidhem. Hoh, orkar inte ens gå in på det, men dom har iaf börjat skicka tillbaka posten till avsändaren. Så jag gjorde adressändring idag.. Tycker det är liite dåligt att dom bara börjar göra det utan att meddela.

Drömde jävligt skumt natten till idag oxå. Drömde att jag blev skjuten, fick ringa ambulans själv och den kom aldrig. Var riktigt skumt. Men men, tror den övergick i en lite mer positiv dröm sen.

Aja, annars har jag vart hemma i Ötå i helgen, var riktigt skönt. Räknade ut med Ida idag att det inte är många helger kvar till praktiken, helt sjukt. Och jag är nog bokad alla helger innan det oxå, det är inte vanligt. Nåväl, vi får väl se hur det blir. Nu till helgen är det iaf lugna puckar som gäller, iaf som det ser ut nu. Man kan ju hoppas på överraskningar, en speciellt ;)

Nu göra sig klar för sängen, ringa bredband2 igen och förhoppningsvis få sova sen!

***

Kommentarer
Postat av: Angelica

Uh, Bredband2... Fick maila hur många gånger som helst innan jag lyckades säga upp mitt abonnemang. Billigt men klart tveksam service.

2009-02-17 @ 13:40:46
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0