Katarinas utmaning!


4 av mina favoritprogram på tv:
1 Grey's
2 Desp H
3 Lipstick jungel 
4 Gossip Girl 

4 saker som jag gjorde igår:
1 Tvättade 
2 Värderade klart mina saker i Holmsund
3 Åkte upp till Ötå
4 Pluggade

4 saker som jag längtar till:
1 Praktiken
2 Sommaren
3 Eiva kommer och hälsar på
4 Nästa Canada resa

4 Favorit restauranger:
1 Waldorf
2 O'learys
3 Hemma hos Katta eller mamma ;)
4 Garaget

4 Saker på min önskelista:
1 Få ett jobb
2 Att praktiken ska gå strålande
3 Hälsa 
4 Medalj i alpint i morron!

4 personer som jag utmanar:
1 Anna
2 Sandra
3 Angelica
4 Sussa

Såg även att jag fått en kommentar på förra inlägget, så kul att höra av dig igen H :) Försökte skriva ett svar i din blogg, men lyckades inte. Så jag skriver här istället :) Hoppas allt är bra med dig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0