Lite nytt som händer

Fick massor gjort idag. Började med att träffa Maria på skolan för att kopiera delar av en bok som vi ska läsa till nästa vecka. Pratade med lärare som håller i seminariet i morron, ingen redovisning utan tvärgrupper med diskussion. Riktigt skönt, det gillar jag, gillar inte att stå där framme och prata. Men tror att man får ut mer av att diskutera på detta seminarie, tur att läraren höll med :D
Hem, kollade lite skidor på tv, fick in kläderna i garberoben som legat i väskan på golvet sen jag kom från Ötå. Sen fick jag ge mig iväg igen. Träffade Ocab, dom körde äntligen ut mina saker som blivit sanerade. Hyrt ett förråd som jag kan ha alla saker i till hösten! Skönt, så nu är jag helt klar med sakerna där ute. Behöver inte åka och värdera nåt mer eller nåt sånt. De enda jag har kvar att göra är att skriva ner de sista sakerna jag värderat och skicka det till min kontakt på försäkringsbolaget. Ljuset i tunneln börjar bli riktigt starkt nu :D
Sen var jag och lillebror på lite äventyr...Sen hem, städat, lagat mat och fixat. Inte en lugn stund alltså. Ida var oxå här, Grey's kväll hade vi även denna vecka, mys ;)

Jag och lillebror var och hälsade på kusin Eiliv igår. Var riktigt trevligt. Även fast vi alla bor så nära varandra nu hinner vi inte umgås. Alla är upptagna och det är svårt att få ihop nåt. Men igår blev det av :) Kanske hinner vi en till gång innan det är dags för mig att åka iväg på praktik.

Luleå i morron, blir där över helgen. Yes, jag hänger där en hel del nu..och mer blir det inom en månad. Kommer ju nästan bli luleåbo igen..men inte riktigt, blir ju Umeå till hösten igen :) Ska iaf gå ut på lördag tror jag. Jag och Ida ska även skriva kontrakt på lägenheten vi ska bo i under praktiken. Ska blir riktigt kul, och Ida har ju inte sett lägenheten ännu. Tror inte, eller hoppas inte, hon kommer bli besviken ;)

Nåväl, nu ska det ses lite serier...Snabb uppdatering blev det iaf ;)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0