Tyckte det var dags..

...för en liten uppdatering :)

Varit på villovägar igen, kom hem från Luleå i morse. Ojoj vad trött jag är nu, steg upp 05:00. Slapp iaf bussen och åkte med P. Hann hem och lämna väskan, sen direkt till skolan. Kan säga att jag kanske inte bidrog med alltför mycket idag. Ska försöka vara lite mer fokuserad i morron ;)

Iaf haft en grymt skön helg. Klippte mig i torsdags, sjukt nöjd. Jannice är så duktig, synd bara att hon ska vara borta ett tag nu, jag får hålla ut! :D I fredags var jag på lunch med mina nya arbetskollegor på Vattenfall, skulle träffa min handledare men hon hade fått åka hem till sjukt barn eller nåt. Så träffade de två andra kvinnorna som jobbar på HR avdelningen. Vi diskuterade lite utredningsuppgift och det kan nog blir riktigt bra! Sen var mamma i stan oxå så fick umgås lite med henne :D Me love my mom. Fick en jättefin BillaBong tröja av den som de köpt i Canada :) Lördag var jag och kollade på en lägenhet till mig och Ida för praktiken. Den var fin, balkong, sol och havsutsikt. Tror vi kommer trivas där ;) Sen på kvällen var jag, Katta och Henka ute och åt. Sen en sväng på Invit för en drink och snacka..Lite fick jag ju spana oxå ;) Måste ju kolla vad som finns när jag ska befinna mig där i 5 månader. Söndag pluggade jag lite och sen kolla jag, Katta och Johan film. Hector har smygit och lagt sig med mig i sängen varje natt typ. Han är ju så söt, men var stark tills inatt, då fick han ligga kvar :)

Händer inte så mycket annars...bara tankar som snurrar..men men, dom försvinner snart :)

Tror jag ska gå och laga mat eller nåt nu...

***

Kommentarer
Postat av: Helena

hej emma!ett tag sen man hörde eller såg dig...läste det där med lägenheten,guu vad tråkigt hoppas du inte förlorade alltför mycket och att du mår bra efter omständigheterna tills vi hörs eller cs nästa gång kram så länge/helena

2009-02-03 @ 15:22:34
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0