Back in tha city!

Nu är man tillbaka nere i Umeå, gjort första dagen i skolan..och är helt slut av det..haha..Jag är inte riktigt van att stiga upp halv 7, har inte gjort det på evigheter..Hela hösten har ju vart rätt slapp på det sättet, inte alltför många dagar då vi börjat kl 8. Men det gick iaf bra, vi har seminarium, rollspel. Vi höll i ett s.k svårt samtal. Gick rätt bra ändå, men visst är det svårt..Man vet som inte hur mycket ska får och inte får säga. Våran person var iaf utbränd, eller påväg att bli det.

Bor hos lillebror och hans tjej nu, fram till helgen. Sen flyttar jag in i Marias lägenhet..löste sig riktigt bra det där..och den är mysig, har vart dit några gånger :) Kommer nog trivas där! Ska även i morron ut till Holmsund för att träffa försäkringsbolaget och kolla på alla mina saker från lägenheten som finns i förvar där! Jag hoppas att dom inte börjar krångla sen när jag ska ha ut pengar och sånt..Måste föra mina kläder till kemtvätten oxå. Kanske i morron om jag hinner!

Lite halvkul att komma ner hit när typ alla är sjuka..Feber och magsjuka verkar härja fritt och jag är ju en riktig hypokondriker, förutom att jag inte drar till läkaren hela tiden..hihi.. ;) Men ska försöka att inte tänka på det..peppar peppar så brukar jag ju klara mig!

Fick ett riktigt bra boktips av Madde idag som jag ska ta tag i snarast! :D Mycket tips och bra-att-veta-saker tydligen...Me like :D Får låna den av henne, eller köpa mig ett eget ex ;)

Nu ska jag gå och få nå mat i mig...

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0