En kort återblick

2008 var året då jag flyttade in i min lägenhet på Ålidhem.
2008 var även det året då mitt lägenhetenshus brann ner.
Detta var även året då jag gjorde trevliga utflykter med min kära vänner, Levi, Piteå m.m.
2008 var året som innehöll många roliga fester :)
De var även året jag fick veta att jag skulle bli moster för första gången.
Och det var även det året då jag blev moster, till lilla Eiva Lucia.
2008 var året då jag och syskonen reste till USA, San Francisco för att hälsa på äldsta syster.
De var även året då en del vänskapsband bröts och vänskapsband som stärkts.
De var ett år med tårar och skratt.
Nya vänner.
2008 var ett år som innebar besvikelse.
Men 2008 var även ett år med många positiva överraskningar.

De finns mycket mer att säga om 2008, det innehöll det mesta..som det oftast brukar göra. Men nu ska vi inte se bakåt nå mer, nu ska vi se framåt, mot 2009. Hoppas det oxå kan ge minnen för livet ;)

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0