Nattliga funderingar.

Jag måste säga att jag är duktig på det här, vända på dygnet. Men jag gillar att vara uppe på nätterna, jag tänker bättre då, inbillar jag mig iaf..men är inte en sån som skulle kunna plugga på nätterna, nej nej..mer bara filosofera om vardagens problem och lyckorus. Men nu är jag väl mest uppe för att jag kollat fyra avsnitt av Californication. Kan inte påstå att jag är trött, fast iofs har jag ju inte riktigt känt efter heller. Men hatar att gå och lägga mig när jag inte är det, trött alltså. Brukar sluta med att jag sover riktigt dåligt.

Sitter och tittar ut från mitt fönster här i mitt gamla flickrum. Härifrån kan man skymta slalombacken, Ruskolabacken, där man tillbringat såååå många timmar, tränat. Är såpass kallt ute nu så dom har börjat spruta snö igen. Mysigt. Jag kommer ihåg när jag var yngre, och hela familjen fortfarande var aktiv i det alpina, så brukade pappa vara där och hjälpa till ibland på nätterna. Jag undrar över det ibland, inte om det med pappa, men min "alpina karriär". Ibland undrar jag hur långt man hade kunnat komma om man verkligen hade fortsatt att satsa? Fast jag kommer ganska snabbt på mig själv och minns varför jag slutade åka. För att jag var less, tränat och tävlat hela vintrarna sen man typ var fyra..haha, okey, kanske inte så liten, men ni kanske förstår. Och är man less och inte finner någon glädje i det man gör, så blir du nog inte speciellt bra heller :) Men jag är glad att jag tog beslutet att köpa nya skidor och börjat åka lite mer igen, är ju riktigt kul..Bara mina knän gjorde mindre ont, men det ska jag försöka fixa :D

Nä, nu får det vara slut på mina nattliga funderingar :D Kanske borde jag fortsätta dom i mina drömmar istället för här. Natti på er :)
Och det där med att jag tänker bättre på nätterna, haha, nja vette fan ;)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0