Vi börjar året med en lista!

Ditt namn? Emma Julia Magdalena
Ålder? 24, en ung 24-åring..nää, jag har inte åldersnoja ;P
Låt just nu? Joshua Radin - I'd Rather Be With You
Favoritcigaretter?  Röker inte
Favoritsnus? Snusar inte heller
Beroende av? Vi behöver ju inte göra listan längre än den redan är!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja, det brukar jag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag önskar dig ett riktigt lyckligt 2009!
Brukar du bli för full? Det har hänt, men blivit rätt skötsam nu ;)

Gillar du italiensk mat? Pizza? haha
Gillar du vegitarisk mat? Finns väl en del gott 
Är du allergisk i mot något? Inte vad jag vet, men är rätt bra på att inbilla mig..haha
Hur svarar du i telefon? Om jag inte vet vem det är; Emma. Vet jag vem det är; Hallå
Antal sömntimmar inatt? 8 h
Sov du ensam? Hm, beror på hur man ser på saken ;D haha
Brukar du komma i tid? Madde skulle nog säga nej, jag säger JA :)
När mår du bra? Jag mår bra när jag mår bra..
Hur känner du dig nu? Jag känner mig lite förväntansfull över det nya året
Vanligaste färg på dina kläder? Hm, jag vet inte, kanske svart?
Vad tycker du om fötter? Har inga större problem med det
Är du smart? Ett geni är man väl kanske inte, men jag klarar mig
Är du aktiv i skolan? Jag är så aktiv som jag behöver vara
Vad saknar du? Saknar min lägenhet lite, men det är okey ändå :)
Hade du en bra kväll igår? Ja, den var riktigt mysig!
Vad gjorde du i helgen? Gjorde inte så mycket, umgicks med familjen

Vad gjorde du helgen innan den? Samma sak som ovan, jag har haft en ovanligt lugn jul
Favoritdryck på morgonen? Jucie
Rakar du benen? Yes, det gör jag
Rakar du armarna? På armarna, nej..under armarna, ja
Är du blyg? Jag tycker jag är det
Är du social? Det kan jag oxå vara
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek, njae..Mer förälskelse och attraktion
Har du spytt offentligt? Kommer faktiskt inte ihåg
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag?  Massor!
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Mamma är ju bäst!
Är du nöjd med ditt liv? För det mesta, men allt har ju sina berg och dalar
Använder du parfym? Yes, men inte jämt
Sminkar du dig varje dag? Inte varje dag, men oftast
Var är du född? In Kalix
Är dina föräldrar skilda? Nej, still going strong
Hur många barn vill du ha?  Om jag ska ha barn?! Två kanske
Gillar du att duscha? Jobbigt att hoppa in i duschen, skönt när man väl står där
Gillar du att bada badkar? Är väl okey ibland
Gillar du att basta? Ja, men sitter inte speciellt länge där inne
Choklad/Lakrits? Lätt, choklad!
Popcorn/Chips? Ostbågar
Läsk/Vatten? Måste väl blir läsk
Mjölk/Vatten? Vatten, dricker nästan aldrig mjölk
Kaffe/Teé? Inget av det. Möjligtvis honungsvatten när jag är förkyld
Juice/Vatten? Juice
Vem är den senaste som du åt ute med? Sara
Har du vunnit någon tävling? Har vunnit massor av tävlingar ;)
Kan du laga mat? Ja, det går väl att äta..men trist som fan att laga
Har du beställt kläder från internet? De har jag gjort, men inget jag gör ofta
Vad brukar du göra om du inte kan somna? Titta tv, datorn
Vad brukar du göra när du vaknar? Beror på
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? Vit/blå randiga, pyjamasbyxor
Din tröja/t-shirt/linne? röd


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag skulle nog ställa mig fundersam till ditt ja på det där med att komma i tid.. ;)

2009-01-08 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0