25

Semestern pågår fortfarande men endast till söndag. Sen är det dags för jobb igen, kan säga att jag inte ser fram emot att stiga upp kl 5 på måndag morron...uscha :( Men men, ska ju bara jobba tre veckor till, så jag ska inte klaga ;)

Mesta delen av semestern har spenderas i Ötå med famlijen. Umgås med Eiva så mycket jag bara kan, hon är såå söt :D Även hunnit med nästan en vecka på Seskarö, synd bara att det var dåligt väder :( Ötå marknad har oxå varit, blev att gå ut både fredag och lördag. Lördagen var roligare enligt mig, men måste säga att det räcker nog med en dag nästa år. Vi får väl dock se om jag kommer ihåg det då oxå, haha ;)
Och ja, jag har ju hunnit fylla 25 oxå, herregud. Känner mig inte som 25 dock, man ska ju typ vara vuxen då. Och jag? Vuxen? Jag vet inte, fejkar nog det ganska bra ibland iaf ;)

Nää, nu ska jag fortsätta umgås!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0