Borde sova.

Ja, jag borde sova, men kom just hem från en födelsedagsfest för A :) Trevligt trevligt, trist att han ska flytta bara :( Men vi ska hinna med en fika innan det. De gick ut, men jag ska ju upp kl sex i morron för att jobba, så det fick bli sängen istället, man är ju vuxen..haha..Felet är bara att jag inte är speciellt trött :/

Hm, har en konstig känsla i kroppen, gillar riktigt mig själv när jag är såhär. Men jag höll mig från att göra nåt dumt, som jag vanligtvis brukar göra. Heja Emma :D

Aja, ska väl försöka sova.

Yeah, syster, Jim och mosters sötnos kommer hem på måndag. Hoppas jag hinner se dem en kort sväng innan de drar till Ötå. Midsommar bli det dop :)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0