Killar i uniform

Sen senast har jag förflyttat mig från lägenheten på Varvet till att bli inneboende hos Henka på Bergviken :D Funkar fin fint hittills. Han var till och med så snäll så jag fick ta sovrummet, behöver inte drömmar mardrömmar om tältsängen nå mer ;) Är dock lite kaos här ännu eftersom jag inte fått in kläderna i garderoben ännu så det står i påsar överallt i lägenheten. Men det får jag lösa efter helgen!

Tvättar just nu, haha, känns lite skumt. Tillbaka på samma gård som jag och Anna bodde på när vi just flyttade till Luleå, 2003. Samma tvättstuga, det mesta är sig likt ;) Lite roligt att vara tillbaka :D

Annars jobbar och sliter jag. Andra veckan, jobbar en vecka till, sen ska jag ha semester. Så jag ska kanske inte klaga ;) Jobbar med Katta nästa vecka på F21. Var där med henne en dag förra veckan oxå, har ju vart NATO övningar där. Varför är det så att killar/män i uniform är lite snyggare. Och vet ni vad jag oxå kommit på, pratar dom amerikanska är det ännu lite mer sexigt..haha..kanske är man förstörd av alla film, Pearl Habor och allt sånt.. ;) Men som sagt, hoppas det finns nån snygging kvar nästa vecka så man har lite ögongodis :D

Åker hem till Ötå om nån timme. Ska fira midsommar med familjen. Mia, Jim och Eiva har kommit. Hon är ju världens sötare unge, träffade dem en snabbis i måndags. Men hon hann charma mig på den korta tiden, men det är väl inte så konstigt..haha :D Eiva ska även döpa på Seskarö på lördag!

Hm, är man inte konstig som vill ha det man inte kan få? Eller är jag bara uttråkad, eller både och kanske? Eller så är jag helt enkelt skadad..haha..

Nää, nu packa!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0