All Star och matkoma

Sitter hos Katta i Luleå, vart här sen i torsdagskväll..Mycket mysigt. Men åker hem till Umeå om nån timme. Jag och Ida har vart här och gjort stan osäker, en liten försmak av vad som kan väntas när vi om tre veckor flyttar hit ;)
Dock blev det ingen gemensamt fest igår som det först var tänkt, Ida och hennes kusiner hamnade på Porsön, Kåren och sen Olivers. Jag och Katta stanna här hemma hos henne och kolla hockey och sen trotsade vi kylan i 40!! minuter för att komma in på All Star som hade premiär. Men det var ändå trevligt att komma ut lite och träffa folk. Surra med lite folk i kön och sen massa folk inne som man kände :) Söta Sanna var oxå ute :D All Star kan nog bli ett riktigt bra ställe och Luleå behövde verkligen en ny sportbar, good good :)

Annars så har vi inte gjort så mycket, myst på, shoppat lite. Gjort två super köp! Ett längre linne från Carlings med en döskalle på typ, hade på den igår när vi var ut och trivdes som fan i den, ny favvo! :) Sen min efterlängtade adidas tröja, rosa, me love!! :) Fredag såg vi film, godis och matkoma. Fick även min nya mobil, den verkar bra, än så länge iaf :)
Var även och skrev på kontraktet på lägenhet igår som jag och Ida ska bo i. Visade sig att tjejen som äger lägenheten gått i samma klass som syster, riktigt flummigt, världen är liten :D

Helgen har vart riktigt bra med andra ord, men samtidigt lite skum. Förstår mig inte på vissa personer. Ibland måste man ju bara förklara sig!

Nu mat, sen Umeå...

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0