Flytt närmar sig, ångest om framtiden!

Usch vad tiden går snabbt, eller ja, jag uppskattar det samtidigt.

Om precis en vecka blir det flytt till Luleå, iaf för de närmsta 5 månaderna. Jag är tillbaka i Umeå till hösten. Men känns ändå lite trist och vemodigt, är ju inte säkert att alla kommer tillbaka till hösten heller, folk kan ju bli erbjuden jobb o.s.v. Så just nu känns det som att man säger hej då till alla, förevigt. Men så behöver det ju absolut inte vara, ska tänka mer positivt :D

Ska iaf bli riktigt kul att komma upp till Luleå, bo med Ida. Vara nära Katta, Anna och Henka mfl. Även närmare hem :) Kanske man kan hälsa på lite oftare! Och praktiken ska bli sjukt intressant, men fan vad nervös jag börjar blir, varför har man inte pluggat bättre? haha. Pratade med min handledare igår och hon verkar riktigt peppad. Ser ut som att jag ska få fara på arbetsresa redan första vecka, bara över dagen, men hallå!? Kommer ju givetvis inte åka själv, men ja, ni förstår kanske vad jag menar, pirrigt! Så vi får se om det blir av!
Sen har jag ju lovat att börja träna nu när jag kommer upp till Luleå oxå. Ska dels köpa månadskort på simhallen, sjukt bra träning. Sen ska jag nog försöka utnyttja gymmet på Vattenfall och promenader ska det bli, eller hur Ida!! :)

Vart i skolan en sväng i morse. Fått information om valen som vi ska göra inför hösten. Inte blev jag mer klok av det, bara mer förvirrad. För mycket valmöjligheter. Ska jag läsa metod, strategiskt personalarbete, c-uppsats eller metod, c-uppsats, arbetsrätt 2??? Sen kan man ju bygga på till hösten därefter och ta en examen i arbetsrätt eller ledarskap och organisation. Dessa val, beslutsångest på hög nivå hemma hos fröken K!

Aja, ska sluta flumma runt här på nätet nu och kanske börja kolla på hemtentan innan HD kommer...

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0