Första veckan!

Snart har första veckan av praktiken gått. Riktigt kul, men shit vad slut i huvudet man är. Är inte van att ta in såhär mycket ny info under åtta timmar varje dag..haha..Man börjar inse hur chill studentlivet är ;) Båda har väl iofs sina fördelar :D

Veckan har bestått av möten, intro och sånt. Fått två nya små projekt att jobba med som jag tror kan vara rätt intressant..Ska nog försöka börja med det ena i morron om jag har tid. Har lite möten på eftermiddagen. Fan vad vuxen man känner sig. Springa på möten, eget skrivbord osv..haha ;D

Aja, i morron blir det väl bara chill, inte så mycket planer ännu. Lördag ska jag och Ida ha inflyttningsfest, lär ju somna efter en cider..haha...eller så sover jag ut på lördag morron...ska bli sköööönt..
Tror jag ska lägga mig nu, sista natten för denna veckan i stoora sängen...i morron är det Idas tur :(

***

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Emma

kul att du trivs med praktikplatsen

Sova på lördag morgon skall bli skönt men jag kan slå vad att jag vaknar kl 6 som alla andra dagar.



/ katarina

2009-03-26 @ 22:02:16
URL: http://katson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0