Sista natten

Ligger i nerbäddad i soffan och myser. Har just sett The Notebook. Såklart sett den innan, men blev så sugen på att se den igen så laddade hem den :) Den är så sorglig men vacker, måste väl erkänna att jag grät en skvätt oxå. Går som inte att låta bli till den filmen...haha, fast iofs gråter jag ju nästan jämt till film, är inte så tuff som jag verkar..haha ;)

I morron bär det av till Luleå, känns helt sjukt. Kommer bli tråkigt att inte se alla kompisar här varje dag..det är tur att jag har Ida iaf. Och sen ska ju jag och HD åka skidor på påsken förmodligen, och nån fler helg ska vi väl hinna med! Bree får jag inte se förrän juni, men jag hoppas att hon håller mig väl uppdaterad ändå ;)

Måste packa klar i morron och städa lite, men borde inte ta alltför lång tid. Blev klar med hemtentan igår och var och lämnade in den idag så jag behöver inte gå till skolan i morron utan kan bara fokusera på städningen och så. Vi åker väl iväg på dan nångång, i hyfsad tid är det väl tänkt!

Aja, nu ska jag se vad jag hittar för roligt att ladda hem, sen sova. Sista natten här i Blondies lägenhet :)

***

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej stump! Jag ska hålla dig uppdated på mitt liv ;) Och jag hoppas du gör det med mig om ditt! Kommer sakna dig... PÖSS

2009-03-20 @ 10:13:05
URL: http://missbree.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0