Slut i kropp och själ

Dog i soffan.
Fått lite gjort idag iaf, är nästan klar med hela 1 a + b på hemtentan..är väl lite finslip och sånt som är kvar. Kan inte säga att det är bra..men skrivit nåt iaf.
Efter det diskade jag bort mitt monsterberg, duschade, vek in tvätt, torr skura golven lite, gjorde klart mat tills i morron. Så nu ser det lite bättre ut här hemma iaf. Men har inte ens börjat att förbereda för Luleå på fredag..känner mig lite stressad, plus att hemtentan ska ju vara klar oxå tills på fredag..hoh..nåväl, det löser väl sig!

I morron blir det hem till Julla en sväng för mys innan alla ska iväg för praktiken..Är typ fullbokad hela vecka, fullt ös. Man lär ju vara död när man är i Luleå på fredagkväll. Men att träffa kompisar är ju helt klart värt det..lite annat är det ju med skolan ;) VIll bara komma iväg på praktiken..fast ändå inte, NERVÖS, som jag sagt innan!

Aja, nu ska jag glo tv eller nåt...

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0