Snart smäller det...

Ja, närmare bestämt i morron! Då ska man vara vuxen, gå till ett jobb och ta beslut..okey, kommer väl kasnke inte behöva ta några direkt stora beslut, men ni kanske förstår vad jag menar ;) Är faktiskt ovanligt lugn än så länge. Men i morron när man vaknar lär det väl vara lite mer nervöst, tur att Ida är här så hon kan lugna ner mig ;) Som det ser ut nu så kommer jag ju åka ner till Stockholm på tisdag..hur vuxet känns inte det, åka dit över dagen på möte.. Vill vara tillbaka i den trygga miljön på universitetet med alla klasskompisar...haha!! :D Nää, kommer nog gå bra, bara man kommer in i det.

Aja, nu duschen så man inte skrämmer nån i morron med sitt smutsiga hår..haha..
Återkommer i veckan med hur det går, om jag inte är alltför trött ;D

***

Kommentarer
Postat av: helena

Det går säkert bra=) du charmar dom...Lycka till/helena

2009-03-23 @ 07:32:35
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-23 @ 09:57:34
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0