Regn = mys under täcket!

Sitter och fryser på jobbet, som vanligt alltså. Borde ju inte göra det idag för jag har ju mycket kläder på mig. Men men, inte det. Tog mig en kopp choklad för att värma upp själen lite!

Det är regn och rusk ute. Spelar ju egentligen ingen större roll eftersom man bara sitter inomhus. Kan till och med vara lite mysigt. Men det skulle ju vara lite mer mysigt om man fick ligga och mysa i soffan under täcket till en film. Jag kan nog tänkte mig att dela täcket med någon oxå ;) Mm, jag vet nog vem oxå, haha ;D

Sjukaste saken (iaf bara hänt sjuka saker senaste 2 veckorna) hände mig i förra veckan. Träffade två personer från mitt förflutna. Ena personen har jag inte ens prata med på över ett år. Kändes minst sagt skumt att träffa på denna person igen. Mycket minnen som väcks till liv. Kul att ses igen och prata lite, men nu har nog relationen gått tillbaka till det den har varit den senaste tiden, alltså obefintlig. Och visst är det ju bäst så, kan man inte stå för saker och ting så får det helt enkelt vara. Jag känner då som jag känner nu, jag behöver inte nån halvbekant som man måste akta sig för att prata med i fel situationer!
Den andra personen hjälpte mig igenom en svår period i mitt liv. Skulle väl egenligen behövt ha kontakt fortfarande..haha. Vem vet, kasnke i fram tiden!

Nä, nu måste jag fortsätta med min PP presentation!!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0