Sjukt dålig..

....på att uppdatera, jag vet. Haft fullt upp bara.

Livet är tillbaka i vanlig ordning, på gott och ont antar jag.

Jag jobbar och sliter om dagarna, haha..känns som jag sitter där dygnet runt..När blev jag arbetsnarkoman kan man ju undra, har aldrig visat tendenser för det innan..haha. Okey, riktigt så illa är det väl inte ;) Jag har iaf satt punkt för utredningsuppgiften idag och skickat in den till Bengt och hoppas att jag inte får tillbaka den men massa jag måste ändra. Den blev liiiite längre än tänkt, var lite mer ambitiös än jag trodde. Hoppas bara att min praktikplats är nöjd med reslutatet sen bara. Hittills verkar dom det iaf. Och på tal om det, blir inge sommarjobb för mig där i sommar. De kunde inte ta emot denna sommaren. Men vi har väl inte helt stängt dörren för framtida samarbeten. Vi ska hålla kontakten och se vad som händer, om inte annat väldigt bra nätverk för mig :D Och de verkar tycka bra om mig, iaf vad de säger..så det är jag glad för :)

Annars var jag hemma i helgen, passa på. Tänkte nämligen vara i Luleå nu under långhelgen..Chilla och sen lite fest på lördag :) Ska bli trevligt..undra vad man ska ha på sig..hmm..måste kanske börja gå in mina nya höga skor, eller ja, alla nya. ;) Men letar fortfarande efter ett par ballerinaskor, hur jävla svårt ska det vara. Minst sagt irriterad. Hoppas på bättre lycka nere i Umeå om inte annat!

Slutat drömmar mardrömmar när jag sover själv oxå, vilket är väldigt bra. Jag börjar bli mig själv igen. Haha, fast ska väl inte säga för mycket, kommer väl drömma nåt läskigt i natt bara för jag tror annat..haha, nåväl, så farligt är det inte. Det är ju bara drömmar som tur är :D

Snart byter jag ut min sambo Ida oxå :( Kommer bli lite trist..vi har gått om varanda mycket på senaste tiden..hon har vart hundvakt och jag var i ötå. Sen har hon hängt hos kompisar och jag nån annanstans..Vi får väl försöka umgås lite sista vecka iaf ;) Nån kvällspromenad! Ja, jag byter iaf ut henne mot Henka. Blir säkert oxå bra..haha, men Ida är nog lite mer pedant än han. Jag har iaf lovat att komma hit och städa innan jag flyttar in..eller ja, är väl mest för min egen del..haha :D
Men det är skönt när han oxå fått jobb nu, jobbar vi samma timmar, så trist att stiga själv när det sover nån annan oxå i lägenheten. Ser fram emot sommaren, Eiva kommer ju hit :D Ska försöka vara lite mer ledig. Nästa helg juli, eller ja, inte riktigt..vi får se..jag är ju så snål ;) haha...

Ja, även löst en gåta som gått och irriterat i några veckor. Var inte så svårt när man väl tog tag i det. Men ändå lite komiskt. Händer väl lite här ändå, kanske inte lever så trist liv som jag tro..haha ;)

Nåväl, ska väl försöka sova, mycket att göra i morron oxå..spec när jag bara flyktar på face ;)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0