Snart slut

Sitter på jobbet ännu, men flyktar inte så mycket som ni tror ;) Har faktiskt slutat 15:45 :D Vi har ju börjat med sommartid på jobbet..fast iofs, då ska man ju börja 07:30 på morgonen oxå, och det gör jag väl inte riktigt ;)
Men börjar nästan bli klar med min minirapport om distansledarskap iaf, så känner inte att jag behöver sitta över idag..vi får väl se hur det känns i morron. Men egentligen kan man ju hålla på och fixa med den rapporten hur länge som helst oxå. Ska färdigställa den i morron hade jag tänkt och även göra presentationen av utredningsuppgiften som jag ska ha för dem här på Vattenkraft och i skolan!

Annars var långhelgen mycket bra. Blev utgång både onsdag och lördag, även om det inte var tänkt det nån av dagarna..haha..Men jag har känt mig så tråkig på senaste tiden så var som tvungen att göra nåt. Onsdag hängde jag med Henka och dom, drack inte så mycket men kan ju ha trevligt för det. Sen blev det efterfest med A och gänget. Var ju inte heller planerat...haha, men trevligt och sömnen blev en bristvara. Lördag var det fest hos Katta och Johan. J tog examen och det firades med mat och alkohol :D Mycket trevligt. På vägen på smet jag in en sväng på All Star för att åter igen träffa Henka. Haha, ja, kvällen slutade trevligt oxå, men det är en helt annan historia.
Som sagt, helgen var bra, men som vanligt för kort!

Helt skumt att pratiken är slut efter denna vecka, gått så snabbt. Men ändå känns det som att jag var här hur länge som helst. På ett bra sätt alltså ;)

Nää, ska väl kasnke skriva lite mer på distansledarskapet innan jag och Ida ska träffas för att gå en sväng på stan innan vi beger oss hemåt.

***

Kommentarer
Postat av: jojo

jadu man kan ju lugnt säga att helgen var både fylld av oväntade men även tevliga överraskningar=)

2009-05-25 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0