Klassfoto



Jag och Camillas gullunge Jasmine

Ligger i soffan nerbäddad under täcket, sweet. Så kallt i lägenheten, hm, undra hur kallt det är ute?! Iaf kommit lite mer snö i natt, mysigt, det blir så mycket ljusare!

I veckan avslutade vi våran sista gemensamma kurs, känns så sjukt overkligt och lite sorgligt måste jag säga! Nu har vi dragit igång med c-uppsatsen och de som ska skriva d-uppsats har börjat läsa Strategiskt Personalarbete, vilket innebär att flera har lämnat Umeå och vi som är kvar har ju inget gemensamt i skolan. I avslutade iaf med ett klassfoto :D Riktigt kul. Camilla hade med sig Jasmine, hon är ju så söt, endast fem veckor gammal. Första gången jag träffade henne så passade på att föreviga med ett foto :)
Måste säga att jag kommer sakna klassen ändå, konstigt att inte se alla flera gånger i veckan som man gjort de senaste dryga tre åren!! Fatta!

Aja, nu ska jag fortsätta titta hockey och heja på våra Ötå killar :D Ville bara dela med mig av fotot ;)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0