Vem ska mysa med mig?

Söndag, känns som att det är söndag hela tiden. Och om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så förtjust i söndagar..hmm! Det är den enda dagen det är RIKTIGT trist att vara själv måste jag säga. Man vill ju bara ha nån att kramas med i soffan till en bra film.

Helgen har iaf inte bestått av fest trots att det varit Halloween, våga gå mot strömmen ;) Istället har jag vart hundvakt åt HD som vart i Stockholm på kärleksweekend ;D Lillebror har även vart här hela helgen, så det har vart trevligt. Fredag var jag hos J, åt pizza och massa annat onyttigt, titta på idol och snacka skit! Även E kom efter hon slutat jobba. Hade en riktigt trevlig kväll med andra ord. Igår såg jag och lillebror skräckis, The Shutter, orginalet. Den var bra, men eftersom jag såg den amerikanska först måste jag säga att jag gillade nog den mer.

Även hittat vinterjacka nu. Gillade  ju verkligen Fjällrävenjackan som jag köpte, men var tillslut tvungen att inse att den nog skulle bli för kort i ärmarna! Så nu har jag köpt en svart Peakjacka istället, den är oxå fin..och vaarm! Lär ju inte kunna använda den i regn-Umeå..haha..

Aja, nu göra nåt vettigt, som duscha..haha ;)

***

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0