Fre..eller jag menar Löördagsmyys!

Har myslördag med mig själv. Städat bort det mesta av småsakerna som legat överallt i lägenheten så jag skulle kunna njuta här i soffa som jag nu bänkat mig i :) Tänt ljus, hällt upp cola och tagit fram ostbågarna, kan det bli bättre?! Nja, skulle väl möjligen om man fick hångla här lite i soffan oxå..haha ;) Men jag klarar nog mig. Funderar på om jag ska slå på en film på datorn nu eller om jag ska se lite film på tv först. Tror det blir det sistnämnda!
Tänkte först umgås med lillebror idag, men han hade tydligen en kompis hemifrån här och såklart fest ikväll. Men jag kan ju iofs tycka det är rätt skönt att mysa själv ibland. Ska dock mysa lite med HD, pricken och Lava i morron, om det blir som planerat :D

Förresten så är jag lite rädd för att umgås i min klass, går nån jävla smitt där. Pratar inte om den hypade svininfluensan, nej, hos oss är det babyboom och det verkar som om det smittas. Går det kanske att vaccinera sig mot det (p-piller iofs)?! Två som redan har fått och tre tjejer (inklusive pricken ;)) som går i väntans tider. Sen fick jag även veta i torsdags att en av killarna ska ha barn med sin tjej. Herregud, har folk inte haft nåt att göra under finanskrisen? Är ju inte bara i min klass det ploppar ut barn, gamla klasskompisar ska ju oxå ha. Hur är det med magen Jojo?! ;)

Nää, nu ska jag koncentrera mig på filmen som började på tv, "Nina Frisk", kan inte minnas om jag sett den eller inte. Hm.

***

Kommentarer
Postat av: jojo

jodå magen växer och har sej ;)

2009-09-06 @ 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0