I'm in love!

Det har tagit mig lite tid att se denna film. Nu ångrar jag mig att jag inte gjort det tidigare, men bättre sent än aldrig antar jag. Trodde jag skulle bli lite besviken på den eftersom jag hade så höga förväntninar. MEN den levde upp till allt och lite där till.
Filmen jag talar om är ju självklart Twilight! Och Rob Pattinson är ju helt gudomlig i den, man kan ju inte låta bli att bli lite förälskad i honom (och filmen). Helt plötsligt ville jag oxå bli vampyr och ligga där i hans armar..haha ;)
Kan man säga att jag blivit Twilightad? Tror det ;)

Så Ida (plutten), nu kanske jag oxå kommer drömma om honom varenda natt, återstår att se ;) haha. Men jag förstår nu vad du pratat om i evigheter. Jag förstår! ;)

Nu kanske sova?!

***

Kommentarer
Postat av: Angelica

Läs böckerna så får du än mer vampyrrelaterat att drömma om, haha :)

2009-09-13 @ 11:03:42
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0