Rena underkläder?!

Puh, just satt mig ner. Duschat, lagat mat och plockat småsaker här i lägenheten. Nu är det mesta borta, känns skönt. Iaf allt i vardagsrummet/sovrummet. Det kändes viktigast eftersom soffa kommer på torsdag eftermiddag förhoppningsvis :D Längtar efter den, såå fint. Försökte hitta en bild, men deras hemsida var inte så utvecklad ännu så får väl knäppa kort på den när den kommit eller nåt ;)

Skolan är igång, metodkurs. Kan inte säga att jag är mindre stressad övere c-uppsatsen nu. Funderar även om jag gör rätt i att läsa Strategiskt personalarbete?! Kommer jag orka? Åh, vill bara trycka på pausknappen just nu. Måste även fundera ut ett ämne för c-uppsatsen. Visst det är länge kvar innan jag ska skriva, men det vi gör på denna kurs är ju förberedande och hade vart skönt om man någorlunda hade vetat ämne, eller det gör jag ju, men mer precist. Hoh, kanske måste ta mig en funderare här i helgen!

Ser redan fram emot att Katta kommer ner om två veckor :) Är här en hel vecka för hennes veckoträff. Ska bli riktigt mysigt :) Den lilla muppen åker ju utomlands på fredag, iofs, jag är ju inte överförtjust i supervarmt väder, så jag är väl inte såå avis. Men hade gärna åkt till Alperna eller nåt sånt och åkt lite skidor ;)

Håller på att tvätta, hade två par trosor kvar som var rena. I stort behov av att tvätta men inte fått hämta ut mina nycklar till tvättstugan och sånt förrän idag. Så tvättid på fredag, skööönt! Hade du gärna tvättat redan i morron typ, men allt var ju såklart bokat. Men klarar nog mig ;D

Aja, nu ska jag titta So u think u can dance och sen sova tror jag..känner mig lite trötter!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0